textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | štvrtok 27. jún 2019 | meniny: Ladislav, Ladislava
vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

27. 06. 2019
Lekáreň MANDRAGORA, Hlinská 8850/12A, 01001 Žilina / 16:00 - 22:30
28. 06. 2019
Lekáreň MEDCENTRUM MEDIKA, Jána Milca 33, 01001 Žilina / 16:00 - 22:30

celý rozpis
plaváreň

27. 06. 2019 | 06.00-15.00
(06.00-08.00 7dr.,08.00-09.00 3dr.,09.00-12.00 6dr.šírka)

28. 06. 2019 | 06.00-20.00
(06.00-07.00 7 dr., 10.00-12.00 7dr.šírka,12.00-14.00 7dr.,14.00-15.00 6dr., 15.00-16.00 4dr., 16.00-17.00 3dr.,17.00-18.00 4dr.)

celý program
kam dnes

Drotármi bez krošne Budatínsky hrad, Žilina

Rozmanitá a nádherná Západná Čina Krajská knižnica, Žilina

Trienále Premeny drôtu ´19 Budatínsky hrad, Žilina

ODKRYTÁ MINULOSŤ Hrad Strečno

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.



Elektronizácia služieb Mesta Žilina

  


Spotrebitesk poradna
28.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nepodceňujte Spotrebiteľskú zmluvu

Občiansky zákonník umožňuje spotrebiteľovi dovolať sa neplatnosti zmluvných ustanovení spotrebiteľských zmlúv, ktoré znamenajú poškodenie spotrebiteľa značnou nerovnováhou v právach a povinnostiach zmluvných strán.
14.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ak chceme reklamovať služby cestovnej kancelárie

Ako ale rozpoznať dobrú cestovnú kanceláriu, alebo agentúru? V prvom rade podľa toho, ako sa správajú ku klientovi a nakoľko dokážu odpovedať na jeho otázky.
07.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Bráňme sa proti nekvalitným zemiakom

Podľa Potravinového kódexu SR je povinnosťou v predajni označiť odrodu konzumných zemiakov, „varný typ“ a dokonca aj vhodnosť ich použitia.
31.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ako je to s odborným posudkom

Podľa poslednej novelizácie Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z., ak predajca neuzná reklamáciu, musí výrobok nechať posúdiť odbornému znalcovi.
24.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo by ste mali vedieť pri kúpe školskej aktovky

O pár týždňov sa začne nový školský rok a žiaci si so sebou do školy ponesú na chrbte všetko potrebné i nepotrebné. Veľké, rôznofarebné školské tašky ich budú na tejto ceste sprevádzať.
17.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ovca je celá a vlk sýty, len spotrebiteľ zostal bezmocný

Predajca neuzná reklamáciu, ale spotrebiteľ je presvedčený, že chyba je v nekvalitnom výrobku a nie v jeho používaní, ako argumentuje predajca. Čo ďalej?
11.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Vyberme si predajňu a potom tovar

Nakupujme len tam, kde si zákazníka vážia a kde môžeme predpokladať, že nám pri reklamácii výjdu v ústrety. Veď tovaru a predajní je toľko, že si ozaj môžeme vybrať.
27.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nie je majster ako majster

Už v priebehu prác je potrebné kontrolovať, či sa postupuje podľa dohody a ak zistíme nedostatky, okamžite žiadať ich odstránenie. Nič nevybavovať ústne a nepodpisovať neúplné doklady.
20.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Keď nám čistiareň poškodí odev

Reklamácia kvality čistenia a uplatňovania náhrad škôd patrí k najviac problematickým, lebo je väčšinou náročné preukazovať priame zavinenie čistiarne.
13.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Správcovia bytov nie sú vaši nadriadení

Správca nie je náš nadriadený, ale iba spravuje náš majetok. Napokon je už v súčasnosti dosť odborne zdatných firiem, ktoré po dohode so všetkými vlastníkmi v dome môžeme požiadať o správu nášho majetku.
06.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Neverte prehnaným sloganom na potravinách

Všímajte si najmä označenie na obale. Značkové názvy, alebo fantazijné slogany zvyčajne prezradia málo o výrobku. Zoznam prísad prezradí, čo výrobok obsahuje.
30.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – BIO ako nový reklamný trik?

Ak máme záujem o takéto potraviny, vždy si radšej skontrolujme, či má výrobok schválené logo, pridelený kód a prípadne si vyžiadajme od predajcu aj certifikát.
22.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Použime zdravý sedliacky rozum

Problematika zloženia potravín, a hlavne jej dôsledok pre ľudský organizmus, je natoľko zložitá, že v zásade nie je v silách laického spotrebiteľa získať dostatok potrebných informácií.
08.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Oklameme vás fantastickou zľavou

Ďalšou klamlivou praktikou obchodníkov býva to, že pri zľavách strhnú pôvodnú cenu, alebo ju prelepia novou cenou, aby ju zákazník už nevidel – a nemal teda možnosť porovnať.
02.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo všetko platíme v cene elektriny

My sa teraz bližšie pozrieme, z čoho vlastne pozostáva cena, ktorú platíme v zálohových platbách a v konečnom vyúčtovaní. To si z faktúry samozrejme neprečítame.
sp1 2 dopredu
Užitočné odkazy Oznamy a zápisnice Mestské zastupiteľstvo Školstvo a mládež Zaujíma Vás