textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | streda 3. jún 2020 | meniny: Karolína
vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

03. 06. 2020
Lekáreň AUPARK, OC AUPARK, Veľká Okružná 59A, 01001 Žilina / 20:00 - 22:00
04. 06. 2020
Lekáreň BENU, OC Dubeň, Vysokoškolákov 52, 01008 Žilina / 20:00 - 22:00

celý rozpis
kam dnes

Daniela & Linda Dostálková: Claws not made to shake hands with Nová synagóga v Žiline

Voľne prístupné e-knihy Krajská knižnica, Žilina

Tvoríme vlastnú knihu Krajská knižnica, Žilina

VINCENT HLOŽNÍK Stála expozícia venovaná 100. výročiu narodenia umelca Považská galéria umenia, Žilina

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.
Spotrebitesk poradna
28.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nepodceňujte Spotrebiteľskú zmluvu

Občiansky zákonník umožňuje spotrebiteľovi dovolať sa neplatnosti zmluvných ustanovení spotrebiteľských zmlúv, ktoré znamenajú poškodenie spotrebiteľa značnou nerovnováhou v právach a povinnostiach zmluvných strán.
14.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ak chceme reklamovať služby cestovnej kancelárie

Ako ale rozpoznať dobrú cestovnú kanceláriu, alebo agentúru? V prvom rade podľa toho, ako sa správajú ku klientovi a nakoľko dokážu odpovedať na jeho otázky.
07.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Bráňme sa proti nekvalitným zemiakom

Podľa Potravinového kódexu SR je povinnosťou v predajni označiť odrodu konzumných zemiakov, „varný typ“ a dokonca aj vhodnosť ich použitia.
31.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ako je to s odborným posudkom

Podľa poslednej novelizácie Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z., ak predajca neuzná reklamáciu, musí výrobok nechať posúdiť odbornému znalcovi.
24.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo by ste mali vedieť pri kúpe školskej aktovky

O pár týždňov sa začne nový školský rok a žiaci si so sebou do školy ponesú na chrbte všetko potrebné i nepotrebné. Veľké, rôznofarebné školské tašky ich budú na tejto ceste sprevádzať.
17.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ovca je celá a vlk sýty, len spotrebiteľ zostal bezmocný

Predajca neuzná reklamáciu, ale spotrebiteľ je presvedčený, že chyba je v nekvalitnom výrobku a nie v jeho používaní, ako argumentuje predajca. Čo ďalej?
11.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Vyberme si predajňu a potom tovar

Nakupujme len tam, kde si zákazníka vážia a kde môžeme predpokladať, že nám pri reklamácii výjdu v ústrety. Veď tovaru a predajní je toľko, že si ozaj môžeme vybrať.
27.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nie je majster ako majster

Už v priebehu prác je potrebné kontrolovať, či sa postupuje podľa dohody a ak zistíme nedostatky, okamžite žiadať ich odstránenie. Nič nevybavovať ústne a nepodpisovať neúplné doklady.
20.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Keď nám čistiareň poškodí odev

Reklamácia kvality čistenia a uplatňovania náhrad škôd patrí k najviac problematickým, lebo je väčšinou náročné preukazovať priame zavinenie čistiarne.
13.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Správcovia bytov nie sú vaši nadriadení

Správca nie je náš nadriadený, ale iba spravuje náš majetok. Napokon je už v súčasnosti dosť odborne zdatných firiem, ktoré po dohode so všetkými vlastníkmi v dome môžeme požiadať o správu nášho majetku.
06.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Neverte prehnaným sloganom na potravinách

Všímajte si najmä označenie na obale. Značkové názvy, alebo fantazijné slogany zvyčajne prezradia málo o výrobku. Zoznam prísad prezradí, čo výrobok obsahuje.
30.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – BIO ako nový reklamný trik?

Ak máme záujem o takéto potraviny, vždy si radšej skontrolujme, či má výrobok schválené logo, pridelený kód a prípadne si vyžiadajme od predajcu aj certifikát.
22.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Použime zdravý sedliacky rozum

Problematika zloženia potravín, a hlavne jej dôsledok pre ľudský organizmus, je natoľko zložitá, že v zásade nie je v silách laického spotrebiteľa získať dostatok potrebných informácií.
08.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Oklameme vás fantastickou zľavou

Ďalšou klamlivou praktikou obchodníkov býva to, že pri zľavách strhnú pôvodnú cenu, alebo ju prelepia novou cenou, aby ju zákazník už nevidel – a nemal teda možnosť porovnať.
02.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo všetko platíme v cene elektriny

My sa teraz bližšie pozrieme, z čoho vlastne pozostáva cena, ktorú platíme v zálohových platbách a v konečnom vyúčtovaní. To si z faktúry samozrejme neprečítame.
sp1 2 dopredu
Užitočné odkazy Oznamy a zápisnice Mestské zastupiteľstvo Školstvo a mládež Zaujíma Vás