textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | štvrtok 24. január 2019 | meniny: Timotej
vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

24. 01. 2019
Lekáreň Medea, Vojtecha Spanyola 8685, 01001 Žilin
25. 01. 2019
Lekáreň MELISA, Jána Milca 741/27, 01001 Žilina

celý rozpis
plaváreň

24. 01. 2019 | 06.00-15.00
(06.00-07.00 7 dr.,07.30-09.00 7 dr.,09.00-09.30 6 dr.,09.30-10.00 7 dr.,13.00-14.00 6 dr.,14.00-15.00 7 dr.,)

25. 01. 2019 | 06.00-15.00
(06.00-07.00 7 dr.,10.30-13.30 7 dr.,14.00-15.00 7 dr.,)

25. 01. 2019 | 18.00-20.30 večerné plávanie

celý program
kam dnes

Stano Lajda – Krajinomaľba Makovického dom v Žiline (08:00-16:00)

DIVIDED WE FALL, Michal Moravčík Nová synagóga v Žiline

20+ / JANA MACHATOVÁ & PETER MACHATA Rosenfeldov palác

Andrej Barčík (90. výročie narodenia) Považská galéria umenia, Žilina (09:00-17:00)

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.



Elektronizácia služieb Mesta Žilina

   


Spotrebitesk poradna
28.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nepodceňujte Spotrebiteľskú zmluvu

Občiansky zákonník umožňuje spotrebiteľovi dovolať sa neplatnosti zmluvných ustanovení spotrebiteľských zmlúv, ktoré znamenajú poškodenie spotrebiteľa značnou nerovnováhou v právach a povinnostiach zmluvných strán.
14.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ak chceme reklamovať služby cestovnej kancelárie

Ako ale rozpoznať dobrú cestovnú kanceláriu, alebo agentúru? V prvom rade podľa toho, ako sa správajú ku klientovi a nakoľko dokážu odpovedať na jeho otázky.
07.09.2009

Spotrebiteľská poradňa – Bráňme sa proti nekvalitným zemiakom

Podľa Potravinového kódexu SR je povinnosťou v predajni označiť odrodu konzumných zemiakov, „varný typ“ a dokonca aj vhodnosť ich použitia.
31.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ako je to s odborným posudkom

Podľa poslednej novelizácie Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z., ak predajca neuzná reklamáciu, musí výrobok nechať posúdiť odbornému znalcovi.
24.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo by ste mali vedieť pri kúpe školskej aktovky

O pár týždňov sa začne nový školský rok a žiaci si so sebou do školy ponesú na chrbte všetko potrebné i nepotrebné. Veľké, rôznofarebné školské tašky ich budú na tejto ceste sprevádzať.
17.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Ovca je celá a vlk sýty, len spotrebiteľ zostal bezmocný

Predajca neuzná reklamáciu, ale spotrebiteľ je presvedčený, že chyba je v nekvalitnom výrobku a nie v jeho používaní, ako argumentuje predajca. Čo ďalej?
11.08.2009

Spotrebiteľská poradňa – Vyberme si predajňu a potom tovar

Nakupujme len tam, kde si zákazníka vážia a kde môžeme predpokladať, že nám pri reklamácii výjdu v ústrety. Veď tovaru a predajní je toľko, že si ozaj môžeme vybrať.
27.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Nie je majster ako majster

Už v priebehu prác je potrebné kontrolovať, či sa postupuje podľa dohody a ak zistíme nedostatky, okamžite žiadať ich odstránenie. Nič nevybavovať ústne a nepodpisovať neúplné doklady.
20.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Keď nám čistiareň poškodí odev

Reklamácia kvality čistenia a uplatňovania náhrad škôd patrí k najviac problematickým, lebo je väčšinou náročné preukazovať priame zavinenie čistiarne.
13.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Správcovia bytov nie sú vaši nadriadení

Správca nie je náš nadriadený, ale iba spravuje náš majetok. Napokon je už v súčasnosti dosť odborne zdatných firiem, ktoré po dohode so všetkými vlastníkmi v dome môžeme požiadať o správu nášho majetku.
06.07.2009

Spotrebiteľská poradňa – Neverte prehnaným sloganom na potravinách

Všímajte si najmä označenie na obale. Značkové názvy, alebo fantazijné slogany zvyčajne prezradia málo o výrobku. Zoznam prísad prezradí, čo výrobok obsahuje.
30.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – BIO ako nový reklamný trik?

Ak máme záujem o takéto potraviny, vždy si radšej skontrolujme, či má výrobok schválené logo, pridelený kód a prípadne si vyžiadajme od predajcu aj certifikát.
22.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Použime zdravý sedliacky rozum

Problematika zloženia potravín, a hlavne jej dôsledok pre ľudský organizmus, je natoľko zložitá, že v zásade nie je v silách laického spotrebiteľa získať dostatok potrebných informácií.
08.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Oklameme vás fantastickou zľavou

Ďalšou klamlivou praktikou obchodníkov býva to, že pri zľavách strhnú pôvodnú cenu, alebo ju prelepia novou cenou, aby ju zákazník už nevidel – a nemal teda možnosť porovnať.
02.06.2009

Spotrebiteľská poradňa – Čo všetko platíme v cene elektriny

My sa teraz bližšie pozrieme, z čoho vlastne pozostáva cena, ktorú platíme v zálohových platbách a v konečnom vyúčtovaní. To si z faktúry samozrejme neprečítame.
sp1 2 dopredu
Užitočné odkazy Oznamy a zápisnice Mestské zastupiteľstvo Školstvo a mládež Zaujíma Vás