textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | sobota 7. december 2019 | meniny: Ambróz

Občan

vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

07. 12. 2019
Lekáreň MANDRAGORA, Hlinská 8850/12A, 01001 Žilina / 7:00 - 9:00
07. 12. 2019
Lekáreň BENU, OC Dubeň, Vysokoškolákov 52, 01008 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
Lekáreň Dr. Max, Vysokoškolákov 37, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
Lekáreň BENU, HM Tesco Hliny, Obvodová 8640, 01007 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
Lekáreň SCHNEIDER, OC MIRAGE, A. Hlinku 7/B, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
Lekáreň AUPARK, OC AUPARK, Veľká Okružná 59A, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
EKOLEKÁREŇ, HM TESCO, Košická 3, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
07. 12. 2019
Lekáreň MANDRAGORA, Hlinská 8850/12A, 01001 Žilina / 20:00 - 22:30
08. 12. 2019
Lekáreň Dr. Max, Vysokoškolákov 37, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
08. 12. 2019
Lekáreň MEDCENTRUM MEDIKA, Jána Milca 33, 01001 Žilina / 7:00 - 9:00
08. 12. 2019
Lekáreň BENU, OC Dubeň, Vysokoškolákov 52, 01008 Žilina / 9:00 - 20:00
08. 12. 2019
Lekáreň SCHNEIDER, OC MIRAGE, A. Hlinku 7/B, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
08. 12. 2019
Lekáreň AUPARK, OC AUPARK, Veľká Okružná 59A, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
08. 12. 2019
EKOLEKÁREŇ, HM TESCO, Košická 3, 01001 Žilina / 9:00 - 20:00
08. 12. 2019
Lekáreň MEDCENTRUM MEDIKA, Jána Milca 33, 01001 Žilina / 20:00 - 22:30
08. 12. 2019
Lekáreň BENU, HM Tesco Hliny, Obvodová 8640, 01007 Žilina / 9:00 - 20:00

celý rozpis
kam dnes

MUŽSKÉ ODDELENIE (PREMIÉROVÁ HRA) - RADOŠINSKÉ NAIVNÉ DIVADLO Dom odborov, Žilina (15:30, 19:00)

Výstava V sieti Budatínsky hrad, Žilina (09:00-17:00)

Etnografická expozícia JÁNOŠÍK A TERCHOVÁ v budove Obecného úradu Terchová Terchová

KISS FOREVER BAND Smer Klub 77 (20:00)

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.



Elektronizácia služieb Mesta Žilina

  


Odbor vnútorných vecí

Kontakt na zamestnancov



Oddelenie organizačné


Referát vnútorných vecí

  • zabezpečuje zasadnutia mestského zastupiteľstva a mestskej rady a koordinuje ich prípravu po technickej a materiálnej stránke, vyhotovuje výstupy z nich (najmä zápisnice, uznesenia, hlasovania),
  • zabezpečuje prípravu, distribúciu, zverejňovanie, archiváciu a zapožičiavanie písomností mestského zastupiteľstva a orgánov mestského zastupiteľstva,
  • vedie uznesenia, všeobecne záväzné nariadenia mesta a vyhotovuje z nich výpisy,
  • zabezpečuje styk poslancov mestského zastupiteľstva s mestským úradom,
  • vedie evidenciu vnútroorganizačných noriem,
  • zabezpečuje prípravu a uskutočnenie volieb, referenda, sčítavania obyvateľov,
  • organizuje miestne referendum o dôležitých otázkach života a rozvoja mesta,
  • vybavuje žiadosti o poskytnutie súčinnosti súdnym exekútorom týkajúce sa pôsobnosti viacerých organizačných útvarov mestského úradu, sumarizuje stanoviská príslušných organizačných útvarov,
  • vypracúva správy o povesti občanov,
  • vybavuje žiadosti orgánov verejnej správy a iných štátnych orgánov o poskytnutie informácií z evidencie obyvateľov vedenej mestským úradom,
  • zabezpečuje po organizačnej stránke požiadavky na uzavretie manželstva pred matričným úradom a občianske rozlúčky,
  • zabezpečuje oslavy jubileí a uvítanie detí do života,
  • zabezpečuje vysielanie mestského rozhlasu po personálnej a obsahovej stránke,
  • odstupuje okresnému úradu straty a nálezy doručené mestskému úradu,
  • zabezpečuje zverejňovanie na úradnej tabuli mesta vrátane úradnej tabule na internetovej stránke mesta a vedie evidenciu zverejnených oznamov, vybavuje súvisiacu agendu,
  • doručuje písomnosti od orgánov verejnej správy a iných štátnych orgánov občanom s trvalým pobytom iba Žilina.

Referát ľudských zdrojov a mzdovej učtárne

  • zabezpečuje personálny manažment zamestnancov (mestského úradu, jedálne pre dôchodcov, klubov dôchodcov, opatrovateliek, detských jasieľ, vedúcich zamestnancov organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta, školských zariadení v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta - MŠ, ZŠ, ZUŠ, CVČ), účinkujúcich na občianskych obradoch a slávnostiach zabezpečovaných mestom, poslancov mestského zastupiteľstva a členov – neposlancov komisií mestského zastupiteľstva,
  • prihlasuje vyššie uvedených zamestnancov  do Sociálnej poisťovne a zdravotných poisťovní,
  • vedie evidenciu zamestnancov,
  • zakladá do osobného spisu zamestnanca vydané poverenia, týkajúce sa príslušného zamestnanca predložené nadriadeným zamestnancom,
  • zabezpečuje obsadzovanie voľných pracovných miest,
  • pripravuje a vedie všetky písomnosti týkajúce sa personálneho manažmentu,
  • pripravuje a zabezpečuje sociálny program pre zamestnancov,
  • pripravuje plán vzdelávania na základe podkladov od zamestnancov, zabezpečuje vzdelávanie zamestnancov, vyhodnocuje plnenie plánu vzdelávania,
  • vedie mzdové listy ako i všetku dokumentáciu spojenú so spracovaním miezd a odmien zamestnancov mesta (mestského úradu, jedálne pre dôchodcov, klubov dôchodcov, opatrovateliek, detských jasieľ, školských zariadení v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta - MŠ, ZŠ, ZUŠ, CVČ) a odmien pre účinkujúcich na občianskych obradoch a slávnostiach zabezpečovaných mestom, poslancov mestského zastupiteľstva a členov – neposlancov komisií mestského zastupiteľstva,
  • spracováva mzdy, náhradu mzdy, odmeny, odvody a dane zo mzdy,
  • eviduje doklady pre priznanie dôchodkov, daňového bonusu, nemocenských dávok a zrážok zo mzdy,
  • spracováva výkazníctvo, štatistiku a hlásenia súvisiace so mzdovou oblasťou.

Referát evidencie obyvateľov

  • na úseku evidencie obyvateľov ako preneseného výkonu štátnej správy plní úlohy ohlasovne pobytu v zmysle zákona č. 253/1998 Z. z.,
  • vedie a aktualizuje evidenciu obyvateľov v informačnom systéme samosprávy a v manuálnej evidencii,
  • poskytuje poradenstvo v rozsahu základných informácií v oblasti aplikácie zákona č. 253/1998 Z. z.,
  • vedie a aktualizuje stály zoznam voličov, 
  • vydáva hlasovacie preukazy[1].

Referát osvedčovania

  • vykonáva osvedčovanie listín a podpisov v zmysle zákona č. 599/2001 Z. z.,
  • plní úlohy integrovaného obslužného miesta

Referát matričného úradu

  • vykonáva ucelenú agendu ako prenesený výkon štátnej správy v zmysle zákona č. 154/1994 Z. z. v nadväznosti na osobitné právne predpisy upravujúce výkon matričnej agendy.


Oddelenie vnútornej správy


Referát hospodárskej správy

  • spravuje rozpočet odboru, vrátane rozpočtu preneseného výkonu štátnej správy na úseku matriky a evidencie obyvateľov,
  • priebežne sleduje čerpanie rozpočtu príjmov a výdavkov a podáva návrhy na tvorbu rozpočtu a jeho zmeny,
  • na základe vnútorného predpisu mesta priebežne zabezpečuje spracovanie faktúr za poskytované služby a dodaný tovar k úhrade na vecne príslušný odbor,
  • zabezpečuje a sleduje čerpanie pohotovostného fondu poslancov mestského zastupiteľstva,
  • vyhotovuje zmluvy o poskytnutí dotácií z pohotovostného fondu poslancov mestského zastupiteľstva,
  • sleduje čerpanie sociálneho fondu,
  • vedie evidenciu pečiatok,
  • vedie evidenciu periodík a kníh,
  • zabezpečuje nákup občerstvenia pre zasadnutia mestského zastupiteľstva, mestskej rady, chod sekretariátu primátora mesta a prednostu mestského úradu,
  • zabezpečuje nákup po materiálnej stránke pre fungovanie mestského úradu, Radnice mesta, Útvaru hlavného kontrolóra Horný val 24 a Dielne Budatín,
  • zabezpečuje stravné lístky pre zamestnancov,
  • zabezpečuje a vedie skladové hospodárstvo tovarov,
  • vedie evidenciu pohybu stavu zásob na sklade,
  • zabezpečuje darčekové balíky, kvety pre jubilantov, novonarodených občanov mesta, smútočné vence a kvety na pietne a spomienkové akty,
  • vystavuje objednávky za odbor vnútorných vecí, pripravuje podklady pre verejné obstarávanie za odbor vnútorných vecí,
  • vedie evidenciu a správu drobného hmotného majetku, drobného nehmotného majetku a majetku v operatívno-technickej evidencii mesta v užívaní mestského úradu,
  • vyhotovuje inventarizačné súpisy pre inventarizačné komisie,
  • vykonáva odsúhlasenie fyzickej inventúry s účtovným stavom,
  • vedie evidenciu žiadaniek na prepravu,
  • vedie záznamy o prevádzke motorových vozidiel,
  • vyhodnocuje a pripravuje výkazy o čerpaní pohonných hmôt a olejov,
  • koordinuje činnosť s maklérom pre poistenie,
  • spolupracuje pri likvidácii poistných zmlúv,
  • koordinuje činnosť registratúrneho strediska,
  • zabezpečuje chod a prenájom zasadacích miestností vo vestibule mestského úradu,
  • zabezpečuje distribúciu pošty jednotlivým zamestnancom odboru,
  • zabezpečuje distribúciu interných noriem.

Referát prevádzkovo - technický a správy budov

  • zabezpečuje a vykonáva bežnú údržbu objektov v užívaní mestského úradu,
  • zabezpečuje upratovanie na mestskom úrade a Radnici mesta,
  • zabezpečuje vykonávanie revízií technických zariadení na mestskom úrade, Radnici mesta a v Dielni Budatín,
  • zabezpečuje bežnú údržbu a bežnú opravu mestských rozhlasov,
  • zabezpečuje prevádzku, bežné opravy, kontroly a údržby vozového parku mestského úradu,
  • zabezpečuje odvoz vyradeného majetku určeného na likvidáciu,
  • zabezpečuje činnosť informátorov,
  • zabezpečuje rozvoz stravy pre dôchodcov,
  • zabezpečuje rozdelenie listových zásielok na príslušné organizačné útvary,
  • zabezpečuje frankovanie a zapisovanie zásielok do podacieho hárku,
  • zabezpečuje odoslanie listových zásielok.

Dielňa

  • zabezpečuje výrobu a opravu kancelárskeho nábytku pre mestský úrad, Radnicu mesta, školy, školské zariadenia a ostatné zariadenia v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta,
  • zhotovuje drobné nábytkové doplnky a prevádzkové zariadenie pre potreby mestského úradu, Radnice mesta, výstav a prezentácií,
  • zabezpečuje údržbu a opravu poslaneckých skriniek v jednotlivých volebných obvodoch,
  • zabezpečuje montáž a demontáž tribúny a predajných stánkov.