textová verzia pre zrakovo postihnutých textová verzia | streda 17. júl 2019 | meniny: Bohuslav

Občan

vyhľadať spojenie MHD
pohotovosť lekární

Rozpis pohotovostných lekárenských služieb od 17.00 hod. do 22.00 hod.

17. 07. 2019
Lekáreň KOLEČKO, Hálkova 3, 01001 Žilina / 16:00 - 22:30
18. 07. 2019
Lekáreň Dr. Max, Vojtecha Spanyola 41/A, 01001 Žilina / 16:00 - 22:30

celý rozpis
plaváreň

17. 07. 2019 | 06.00-20.00
(06.00-07.00 7 dr.,08.00-10.00 4 dr.,10.00-11.00 6 dr., 11.00-12.00 7dr.,12.30- 13.30 6dr.,14.00-17.30 6 dr.,)

18. 07. 2019 | 06.00-20.00
(06.00-07.00 7 dr.,08.00-10.00 4 dr.,10.00-11.00 6 dr., 11.00-12.00 7dr.,)

celý program
kam dnes

Joga v parku Stanica Žilina-Záriečie, Žilina (18:00-19:30)

Sngg Studio Nová synagóga v Žiline (18:00)

ODKRYTÁ MINULOSŤ Hrad Strečno

Galéria Kyslík Hrad Strečno

ďaľšie podujatia
mailinglist
Prajete si dostávať aktuálne informácie a správy? Prihláste sa do nášho mailinglistu.



Elektronizácia služieb Mesta Žilina

  


Odbor právny a majetkový

Kontakty na zamestnancov odboru



Oddelenie právne


Referát legislatívy a zmluvných vzťahov

  • poskytuje nevyhnutnú súčinnosť pri riešení najmä zložitejších právnych otázok formou stanovísk, vyjadrení a pod. pre vedenie mesta a mestský úrad,
  • poskytuje v potrebnom rozsahu právne poradenstvo orgánom mesta a orgánom mestského zastupiteľstva,
  • zastupuje mesto v právnych záležitostiach pred súdmi alebo inými orgánmi na základe osobitných splnomocnení a poverení,
  • dohliada na legislatívny proces vydávania všeobecne záväzných nariadení a interných predpisov mesta,
  • vymáha pohľadávky mesta – koncipuje návrhy žalôb a návrhov na vykonanie exekúcie, prihlasuje pohľadávky mesta do dedičského konania, konkurzného konania.

Referát priestupkov a správnych deliktov

  • prejednáva a rozhoduje priestupky a správne delikty v právomoci mesta v spolupráci s odbornými pracovníkmi vecne príslušných odborov,
  • vedie centrálnu evidenciu priestupkov a správnych deliktov.


Oddelenie majetkové


Referát evidencie majetku
  • zabezpečuje majetkovo-právne usporiadanie majetku mesta,
  • zabezpečuje zápisy majetku mesta do katastra nehnuteľností,
  • preveruje vlastnícke a užívateľské vzťahy,
  • zabezpečuje analýzu a doklady pri prevodoch nehnuteľného majetku mesta, delimitáciu dodatočne zisteného nehnuteľného majetku mesta,
  • vyhľadáva nový a neusporiadaný nehnuteľný majetok,
  • zabezpečuje daňovú povinnosť mesta pri drobení poľnohospodárskeho pôdneho fondu,
  • zabezpečuje zmluvné vzťahy k nehnuteľnému majetku iných právnických a fyzických osôb užívaného mestom,
  • zabezpečuje a koordinuje činnosti vyplývajúce z ROEP na mestskom úrade,
  • zabezpečuje vynímanie z poľnohospodárskeho pôdneho fondu a lesného fondu.

Referát správy majetku
  • vedie účtovnú evidenciu hmotného a nehmotného dlhodobého majetku mesta, vytvára odpisový plán k tomuto majetku, vedie evidenciu drobného hmotného a nehmotného majetku s výnimkou majetku na mestskom úrade, Radnici mesta a v Dielni Budatín,
  • porovnáva a odsúhlasuje účtovný a fyzický stav majetku,
  • predkladá návrhy na vyradenie neupotrebiteľného, prebytočného majetku,
  • zabezpečuje správu majetku mesta vrátane majetku užívaného mestským úradom, pokiaľ táto činnosť nespadá do kompetencie iného organizačného útvaru alebo inej právnickej osoby,
  • zabezpečuje administratívne a technické nakladanie s majetkom mesta,
  • napomáha a metodicky usmerňuje správcovské organizácie.

Referát nakladania s majetkom
  • zabezpečuje právnu stránku nakladania s majetkom mesta,
  • zabezpečuje právnu stránku úkonov týkajúcich sa budúceho majetku mesta,
  • pripravuje podklady pre ponukové konania na odpredaj alebo prenájom majetku vo vlastníctve mesta,
  • vedie evidenciu žiadostí v súvislosti s nakladaním majetku mesta a pripravuje podklady pre rokovania mestského zastupiteľstva a jeho poradných orgánov,
  • pripravuje doklady a podklady pre daňovú povinnosť viažucu sa k majetku mesta,
  • zabezpečuje a predkladá štatistické údaje za majetok vo vlastníctve mesta.

Referát centrálnej evidencie zmlúv a rozpočtu
  • vedie centrálnu evidenciu všetkých zmlúv vrátane ich povinného zverejňovania,
  • spravuje rozpočet odboru a podáva návrhy na tvorbu rozpočtu a jeho zmeny,
  • vystavuje platobné poukazy.