tlač, návrat 21.03.2005 | Radoslav Cech

Super Kit Kat víkend so SuperStar

Predošlý víkend opäť prežili víťazi súťaže Kit Kat so svojou vyvolenou SuperStar. Výhercami sa stali otec a syn Sedláčkovci z Hlohovca. Spolu kúpili 10 co-packových balení tyčiniek Kit Kat a mladší Róbert (13) posielal súťažné smsky. Minul na ne celý svoj kredit, no oplatilo sa. Posledná bola výherná. Potom už nič nebránilo v tom, aby si obaja vychutnali exkluzívny víkend v zákulisí reality show Slovensko hľadá SuperStar.
V piatok strávili finálový večer na VIP miestach a potom sa presunuli do zákulisia medzi finalistov. Tu sa s nimi mohli nerušene porozprávať a stretli sa tam aj s ďalšími známymi osobnosťami – hokejistami Demitrom a Gáboríkom, spevákom Kullym zo skupiny Desmod a so speváčkou Tinou. Títo všetci fandia SuperStar.
V sobotu prežili obed s finalistom SHS Samom Tomečkom. „Sama sme si vybrali preto, lebo milujeme rockovú hudbu. A on je typický rocker.“, hovorí Róbert Sedláček starší (36). „Už z obrazovky na nás pôsobil ako normálny chalan a to sa nám aj potvrdilo.“, dodáva. Prebrali s ním jeho záujmy, školu, či to, ako vyzerá teraz jeho týždeň. Dozvedeli sa, že Samo ide tento rok maturovať a kvôli koncertom, ktoré sa chystajú, bude mať na prípravu len 3 týždne. No verí si, že to dokáže. Samo k tomu dodáva: „Teším sa na koncerty, pretože sa tam opäť všetci finalisti SHS stretneme a budeme spolu. Potom nasleduje maturita a po nej sa chcem venovať predovšetkým hudbe.“
Obaja Róbertovia majú aj svoje favoritky, ktoré sú ešte stále „v hre“. „Obdivujeme ich, ako spievajú. Transparenty sme si síce nepripravili, ale vynahrádzali sme im to fandením, dupaním, tlieskaním. Dali sme sa skrátka strhnúť atmosférou.“, pokračuje v opisovaní zážitkov Róbert st..
Keďže sa blížia Veľkonočné sviatky, spýtali sme sa našich výhercov, ako ich trávia v Hlohovci. „Tradične. V nedeľu pletieme, my chlapi, spoločne korbáč a v pondelok chodíme po rodine šibať.“, odpovedá Róbert Sedláček st. A čo Samo? „Je to najväčší kresťanský sviatok, ale ja ho nijako moc neslávim. Keď som bol malý, tak som chodieval šibať aj polievať. Ale teraz už nechodím, zdá sa mi sprofanovaný.“
A čo naši výhercovia - plánujú ďalej súťažiť so značkou Kit Kat? „Áno,jasné. Mám ešte sestru Veroniku (10) a tá by tiež chcela zažiť takýto fantastický víkend. Určite budeme ešte kupovať tyčinky Kit Kat a posielať smsky.“, hovorí Robo (13).

Vyhraj deň so svojou SuperStar

Značka KitKat prináša fanúšikom show Slovensko hľadá SuperStar možnosť vysneného stretnutia so svojimi SuperStar idolmi. Pripravila pre vás súťaž, v ktorej v každom hracom kole (hracie kolo zodpovedá jednému týždňu), môžete získať dva druhy výhier: 1x hlavnú výhru - exkluzívny deň s finalistom "Slovensko hľadá Superstar" pre dve osoby alebo 50x vedľajšiu výhru - 2 vstupenky na finálový večer obľúbenej show.
To čo sa podarí málokomu, je pre tých, ktorí sa zapoja do súťaže, na dosah ruky. Stráviť fantastický deň v spoločnosti SuperStar a zúčastniť sa finálového večera sa do dnešného dňa podarilo už trom stovkám súťažiacich. Exkluzívny deň s finalistom, ktorého si sami vyberiete, absolvovalo šesť šťastných fanúšikov.
A ako si naplniť sny o dni so Superstar? Jednoducho. Ak v špeciálnom troj balení tyčiniek KitKat nájdete unikátny SMS kód a pošlete naň svoju sms, budete zaradení do týždenného žrebovania. S KitKat vyhráte hneď dvakrát. Výhrou pre každého, kto si zaobstará troj balenie tyčinky KitKat Chunky, sú aj tri kartičky s fotkami finalistov a moderátorov show.


Značka KitKat je pre spoločnosť Nestlé celosvetovo číslo jeden v cukrovinkách. KitKat je čokoládová tyčinka s chrumkavou oblátkou uprostred a predáva sa v rôznych formách. Na slovenský trh bola značka KitKat uvedená v roku 1993 v 4-prstej podobe. Začiatkom roku 2003 bol na slovenský trh uvedený veľmi populárny produkt KitKat Chunky. Cieľovou skupinou zákazníkov, ktorých sa snaží Nestlé osloviť, sú mladí ľudia vo veku 15 – 30 rokov. Spoločnosť Nestlé Slovensko podporuje predaj tyčiniek KitKat pomocou širokej škály reklamných aktivít, z ktorých je v súčasnej dobe najdôležitejší sponzoring speváckej show „Slovensko hľadá Superstar!“. A to všetko pod sloganom „Daj si pauzu, daj si KitKat“.

článok bol zobrazený 1856 krát

Súvisiace články

Fotogaléria k článku

SQL chyba